Två smörgåstårtor fixade!

Ja, egentligen bara grunden. Garneringen får vänta till i eftermiddag i Björketorp. Vågar inte lita på att bilfärden blir tillräckligt stillsam, så att allt ligger kvar på sina platser. Enligt somliga är i alla fall mina smörgåstårtor världens godaste, ja eller kanske Sveriges godaste, ja eller västra Sveriges eller Hallands godaste ;.). Jaa, nu tror jag ju inte att de smakat alla men i alla fall. Jag har i alla fall bra rutin på smörgåstårtor. Slänger ihop två på mindre än en timme. Garneringen tar ju lite längre tid men är ju det roligaste.

Nu ska jag slöa lite framför datorn innan jag tar tag i städningen lite. Ha det gôtt!

Kommentarer
Postat av: Annie

världens godaste faktiskt, jag är rätt säker på det ;) Speciellt eftersom inte alla länder verkar veta vad smörgåstårtor är!

2009-04-25 @ 14:32:41
Postat av: Fia

Jag håller med om världens godaste :-D

2009-04-26 @ 11:11:18
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: Matilda

Mycket godare än smålands också!!! TRO MIG JAG VET ;)

2009-04-26 @ 11:54:45
URL: http://www.freewebs.com/matildaochlukas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0