Idag för 25 år sedan.....

...så gifte vi oss! Silverbröllop alltså, helt otroligt, så länge har jag aldrig varit gift förut :-))

Nej, jag vet jag har aldrig varit gift förut så det har ju varit rekord varje år, haha. I alla fall så firar vi denna stora dag genom att Ronnie jobbar eftermiddag och jag har haft quiz-kväll på jobbet med korvgrillning efteråt. Lyxigt värre....? Vi får väl ta igen det till helgen då vi ska till Helsingborg med kompisgänget från Vessige. Ronnie uppvaktade i alla fall med vackra långskaftade röda rosor idag. Tack älsklingen!

Snickaren ringde igår och meddelade att han inte kommer förrän på fredag och monterar fläktkåpan. Så köket blir inte helt klart förrän på fredag. Suck. Vi saknar elektrikern också men förhoppningsvis kommer han också senast fredag. Sen ska allt vara klart. Då ska det bli bilder på slutresultatet med nya köksmöblerna.

Kommentarer
Postat av: Fia

Weee, grattis! Jag tänkte på er igår; maj är ju en bra månad för det blir tre högtidsdagar på rad :-D



Blir det lyxmiddag i det nya köket till helgen? Jag ser fram emot foton :-)

Kram!

2009-05-27 @ 08:08:51
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: Annie

grattis mamma o pappa! ser också fram emot bilder

2009-05-27 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0