Jag är förälskad!

Ingen fara, det gäller bara en sång. Portugals bidrag till Eurovisionsfestivalen. Flor de Lis med Todas as Ruas do Amor. Jag kan inte få nog av den och jag blir så glad. Norges bidrag är jättebra och man blir glad av den också. Men Portugals tjej som sjunger och hela bandet. Härligt. Har ingen aning om vad det handlar om (kärlek!?) men den är GLAD!!!

Heder åt Portugal som år efter år skickar bidrag på sitt eget språk och sin egen traditionella stil och aldrig vinner. Inga lättköpta segrar där inte. Undrar om man kan hitta den som ringsignal till mobilen??
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Du har väl en sån där modern mobil som kan använda MP3-filer som ringsignaler? Jag tror att denna länk stämmer...

http://www.mediafire.com/?my204jtyrmm



Annars kan jag fixa det åt dig när vi kommer ner ;-)

(och ja, det är en fiiiiin låt, precis som Norges bidrag.)

2009-05-26 @ 10:08:27
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0