Köksrenoveringen allt närmare...

Idag var målaren här och tittade på köket för att se vad han skulle måla nästa vecka. Färg till fondvägg är vald (turkosblå) och vi har gått igenom vad han ska måla, tak, väggar, element mm. Han verkade mycket förtroendeingivande och hade koll på vilka de andra hantverkarna är. Är det några problem så löser vi det sa han. Trevlig kille, som hade tagit med sin fru också.

Jag lurade Lukas så att han skulle hålla sig lugn på Matildas rum. Satte för kompostgallret och när de ringde på dörren så kastade jag in lite hundmatskulor. Så han hann inte skälla och var nöjd med att stanna på rummet. Bra va!

Nu skäller han däremot för nu kom husse hem. Han vet att han ska få gå ut igen. Han är så lycklig som bara en labrador kan vara och viftar inte bara svansen utan hela bakdelen.

 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Aaawww! Gulliga Lukas! Jag hoppas att ni knäpper lite bilder på det förvandlade köket och skickar till mig; vi kommer ju inte ner förrän till midsommar (och jag hinner ju dö av nyfikenhet innan dess!)

Jag vill oxåååå renovera mitt kök!



Kramkram

2009-05-08 @ 07:15:07
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: Kim

Spännande med nytt utseende på köket! Du får väl lägga ut en bild på bloggen så man får se resultatet sen ;)

2009-05-14 @ 23:39:23
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0