Första dagen med LCHF

Blev lite improviserat idag då jag inte fått till någon matplan för veckan ännu. Det blev ett par kokta ägg till frukost och två smörrebröd (utan bröd då) till lunch. Sen hade jag med mig ett kokt ägg till mellanmål. Men jag blev hungrig så det fick bli färdiggrillad kyckling ikväll tillsammans med sallad och currydressing. Nu är jag lagom mätt. 

Tror att det blir någon fiskrätt imorgon. Kanske bacontorsk? Sen får det bli lövbiffsgratäng med ädelost en dag. Karibisk kyckling med kokos är också gott. Får ta och slå lite mer i mina LCHF-kokböcker tror jag.

Till frukost imorgon tänker jag slå till med äggröra och bacon. Det brukar mätta rejält. Men innan dess blir det halv åtta hos mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ge mig recept! Mer recept!

:-)

2011-05-12 @ 19:11:47
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0